1 iun. 2009

Pierdut trecut. Il declar nul

Stii?... Zilele trecute te-am auzit... te-am auzit dupa atatea luni, atatea luni in care n-am vrut sa mai stiu de tine, n-am vrut sa te mai ascult...
Cand te-am auzit... brusc mi s-a facut dor si mi-au dat lacrimile... DA mi-au dat lacrimile... dar n-am plans, nu puteam sa plang , trebuia sa te aud si tu parca stiai k mi-este dor si ai dat tot ce aveai mai bun ca si cand mi-ai fi spus: Ce naiva ai fost incat sa crezi k poti sa traiesti fara mine, alaturi de mine ai trait cele mai frumoase momente, nu ai cum sa ma uiti,eu iti curg prin vene...

Offf doamne ... cum am putut sa cred ca voi putea sa traiesc fara el, el care ma face sa vibrez, care ma face sa ma simt puternica... ce dor imi e sa mai simt asta...
Iarta-ma... am gresit crezand ca altceva mi-ar putea aduce bucuria care mi-ai dat-o tu...
Te vreau inapoi si promit sa am grija de tine, promit sa te iubesc asa cum n-am facut-o niciodata, poate pentru ca nu am constientizat cat de minunat esti.
Am crezut ca pot.... nu...
Iarta-mi ratacirea, dar m-am schimbat... DA!!! Sunt VIE ,RESPIR, respir asa cum n-am facut-o niciodata...
Azi, pentru prima data am dat importanta aerului si am savurat fiecare inspiratie si stii de ce ? Pentru ca noi oamenii uitam sa fim recunoscatori pentru ceea ce ni s-a dat si ne canalizam atentia asupra nimicurilor , asupra oamenilor cu caracter de mana a doua, oameni a caror prostie am vazut-o asa tarziu...mi-e sila...
Te vreau inapoi... lasa-ma sa te descopar ... vreau sa ma bucur de tine... Impreuna vom reusi pentru ca POT si VREAU... Nu e tarziu... poate e momentul potrivit si poate cineva a vrut sa traiesc aceasta experienta care m-a ajutat sa ma descopar, experienta care m-a "calit" intr-atat incat nimic nu ma mai sperie...
Moartea omuletzului m-a facut sa realizez cat de neimportant era tot ceea ce eu vedeam important, am realizat ca durerea era alta decat cea pe care o credeam eu insuportabila... Am gresit... mai da-mi o sansa... numai una...


Sunt om si tocmai asta ma disculpa...


.........



Stii? Abia astept sa te aud din nou ...

"Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar"

Pentru glasul sopranei din mine






4 comentarii:

  1. buna... am adaugat adresa ta de blog pe pagina mea.. sper sa ai succes in scrierile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. GLASUL SOPRANEI VA FI IREMEDIABIL AFECTAT DACA SE LASA LUAT DE ALE VIETII VALURI.e adevarat, noi hotaram care e sensul vietii, doar suntem niste animale metafizice.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc....cuvintele tale sunt minunate...iti urez scucces in continuare ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele, din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și dragostea lui. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere